tadaam.

varför ska jag bli så full när jag är med fia? haha jag orkade inte ens gå i mina egna skor, så jag gick i strumpor..
från allstar till statoil.. asså, det hade tillochmed regnat.. hur tror ni att mina fötter såg ut i morse? as hell.
men det var en väldigt lyckad kväll, om man bortser från en person, som jag tillslut lyckas kommunicera med utan spydigheter! prisa jesus!

så, idag var man på mötet med Rita och Ina på aktiva där jag förövrigt börjar på måndag 09.00 ;)
ska bli kul, få kliva upp på morgonen och göra någon nytta, istället för att som idag t ex. sova till 13.00
auush.. jag var grymt seg i kroppen imorse.. eller.. på eftermiddagen blir de kanske.
men mötet gick bra, jag har praktik från och med på måndag till och med den 23 december.
och vad händer sen?? ja de får vi helt enkelt se.
men jag kommer jobba halvtid, från 08.15 - 12.00 iallafall de 3 första veckorna, sen kanske vi ökar, beroendes på hur jag mår. men allt gick som planerat, längtar tills jag får sätta igång med allt!

imorn kommer busungen wille och sover här, heela helgen. mys!
han är så stor nu, och han kan slänga ur sig så roliga saker.
jag älskar honom, han är mitt hjärta.

och på lördag ska jag träffa conny, vi ska kanske ut och äta eller se på bio, vi får se (:
huvudsaken vi träffas iallafall. var meningen att vi skulle vara med varandra idag, men eftersom jag har varit lite småseg så bestämmde vi oss för att de blev bäst på lördagen!

nu sitter jag och fördriver tiden med facebook och msn..

hörs där? you know it.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0