this time baby i'll be bulletproof.

var på möte idag, men Rita från Tusen Nya Ungdoms Jobb. det gick toppen, har fått tillbaka min praktikplats på Aktiva, jag börjar redan på måndag! oh, fjärilar i magen! men de kommer gå hur bra som helst, jag är äntligen redo! jobbar dock bara halvtid, men de är på mina villkor, jag har inte gjort någonting på ca 2 år, så klart att jag väljer att ta det piano från början!

hursomhelst, imorn ska jag till min Fliisaaa, ska dricka vin/öl och sen fara på Allstar,
det kommer bli grymt, lill lördag med favvo tjejen, kan de bli bättre? ^^

nu tänkte jag iallafall krypa ner under täcket, för klockan närmar sig sakta men säkert natt.
och jag måste ju vara utvilad imorn! :)

så mina nära och kära, fina och fula, sura och söta, håriga och.. rakade?
ehum.. godnatt :)
eller jo..

vill bara säga att Fia, du är en vän som jag absolut inte vill förlora.
du har hjälpt mig såå mycket och verkligen visat att jag kan stå på mina egna ben.
du tar hand om mig och jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: hanna

vad är det för ställe d där aktivia? Alltså va e de för typ av praktik?:)

2009-10-21 @ 13:06:58
URL: http://unforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0