det märks att man är trött...

när man ska gå in på blogg.se men råkar gå in på blocket.se och märker till sin förtvivlan att deras hemsida ser ut som skräp, letar sig runt för att finna rutan "logga in" och sedan upptäcker efter 5 minuter att du är helt vilse.

ingen praktik idag, nejnej. blir heller inte att fara dit imorgon.
men jag som "kämpar" mig fram genom det hårda livet, kan ju faktiskt behöva ledigt.
tss...

ja, så jag har ju i princip helg nu, och vad sker då?
jo imorn blir det väldigt lungt, kanske far till sopis och kollar nån film.
och på lördag firar vi farmor, 95 år! och senare på kvällen,
kring natten någongång, så far jag ut på bus! de ni ;)
och ja, jag längtar faktiskt, för man vet aldrig vad livet har att erbjuda ;)

så nu ska jag krypa ner i sängen, med datorn i famnen och kolla lite saker.

over and out ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0