Nu är de dags!

ja, nu får jag ta mig i kragen och skriva ett inlägg, de är ju trots allt de min blogg är till för :)
helgen var underbar, tack Fia för en helvrickad fredagskväll! och tack för baksmällan... haha.
den har jag nog endast mig själv att skylla.

på lördagen låg jag hemma, med huvudvärk och lock i öronen (?)
btw, jag har fortfarande lock i örat. haha.

och på söndagen for jag till gröna sköna hertsön!
busade med favorit pojkarna <3, fick lite quality time med barnen helt enkelt!
uunderbart.

och var dessutom ledig från praktiken på måndag, skönt!
och nu är vi äntligen inne på den sista prakikveckan,
det känns otroligt skönt!

så, idag har det varit en vanlig praktik dag,
suttit och jobbat flitigt framför datorn! ;)
är nästan klar med hela 39:an, SUG PÅ DEN TOBBAN ;D

imorgon ska jag däremot ringa några viktiga samtal samt lämna in mina gamla betyg.
hoppas det är lite varmare ute iallafall? lär ju knappast hända.

och snart kanske min Nathalie kommer upp? jag vill det.. för jag saknar dig.

nu ska jag kolla facebook och sen äta middag (;

over and out, SUCKERS. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0