what ever it takes.

vilken otroligt fin dag det har varit idag! man såg hur is smälte och blev till små vatten droppar.
gud, vad jag vill ha sommar.

jag vaknade där vid 12-13 tiden, kom hem rätt sent igår och somnade väl strax efter 04 någongång.
var hos S och såg film med M och K :) treevlisch.

men iallafall så vaknade jag av ett sms, så de var bara klä sig och bege sig ut på äventyr med... the bling bitch!
tadaaa ^^.

vi for runt och runt och runt, pratade massor med strunt och hade allmänt trevligt :)

annars har det inte hänt så mkt, har tagit en rök med M som kom föri i gulvolvon, haha den var snykk ^^


nåväl, nu ser jag på dum och dummare, ska snart ta en vaarm dusch och sen blir de natten :)
är inte helt frisk än och det suger...

en annan sak som suger är att jag missade Fias födelsedags fest! hoppas att du har skit kul gumman, jag ska fira dig senare, kanske middag med lite vin så ser vi vart kvällen leder oss? ;)

och jo, imorn är det ju alla ♥ns dag! och vad händer då?
själv ska jag fira att jag är mitt eget hjärta och att man inte behöver någon annan än familj o vänner för att må bra :)

nu ska jag däremot gå, kanske får nattbesök? hör av dig :)
(och nej, de är inte som ni tror)

over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0