de är över nu...

men jag kommer ihåg alla dagar med dig.


igår kväll tog jag och Fia oss en lång promenad med Theka.
vi gick i närmare 2 timmar, fatta hurtigt?! ;)
trodde att jag skulle somna som en stock när jag kom hem (klockan var 00.15 när vi var färdiga med promenaden) men icket! jag kunde inte sova, helt sjukt. jag som alltid kan sova?!


nåväl, somnade där vid 02.30 tiden, och upp 9.30 imorse. pigg som en lärka. haha.
däremot ville jag somna till där vid 13.00 tiden, men struntade i det och for på stan med Fia istället!
hittade ett par rosa "dragkedjs" örhängen. skit coola. ska lägga upp bild så småning om!

imorn bär de också av till stan med Fia, ska shoppa kläder + alkohol.
för senare på kvällen åker jag ut med Linny på äventyr!

blir mest troligt Allstar för den som undrar, ska bli riktigt kul och vi är båda lika taggade.
undra hur den kvällen kommer sluta? ;)

nu ska jag mysa ner mig i sängen och sova, de är en ny dag imorn!

godnatt.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0