in and begin.

nu var det ett tag sen jag uppdaterade er, så tänkte att jag skulle vara snäll och göra de ;)

praktikletandet går i slowmotion, kan tycka att allting borde skyndas på, men icket.
nåväl, får reda på den 29 om de blir nå eller inte, jag har inga större förväntningar... faktiskt.


och annars då? ja annars har de varit rätt upp och ned.
funkade inte riktigt med killen D. men vad gör de?
man måste våga för att vinna, även om jag inte vann denna gång.

fått dåliga familje nyheter, ingenting jag tänker ta upp här.
allting finns ändå i tankarna.

oså har jag varit med fia, min älskade fia!
vad fan skulle jag göra utan dig?!

sen har de varit vin, tisdag, torsdag och lördag.
och i fredags bastade jag med lillErica och Olli <3

ja, de var väl de i korta drag.

nu ska jag däremot äta middag, jag är vrålhungrig!

over and out.


Kommentarer
Postat av: Tess

Söt Erica!

2010-04-18 @ 19:51:32
URL: http://tesstesstess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0