15.38

dagen började vid 12 tiden, käkade frukost. fil med ½ halvt kg socker.
gick över till momma, hon sydde färdigt tomteluvan till rocky.
hon frågade om vi ville baka åt henne så jag och malla for hem,
bakade chokladbollar och syltgrottor till henne, så slängde vi i några prästgårdskakor också.
så nu är jag död i ryggen och fötterna bränner.

jag och malla ska baka bröd ikväll, sen ska jag sova relativt tidigt eftersom jag har möte med arbetsförmedlingen imorn
kl 10.45. är ganska speciell för jag får gå in bakvägen, slippa all trafik (;
funderar också på att bada rocky idag, igår klippte vi klorna så det vore ett bra tillfälle att bada honom idag.
vet inte om han kommer att tycka om det, men stackarn har inget val.

sen kommer kusinvitamin, ska göra fotbad på honom.
har man diabetes måste man sköta fötterna, och eftersom han är för lat för de, så gör jag de åt honom.

snart kommer mamsi hem, och lilla s, hoppas bara att de inte blir nå tjaffs idag,
det är så tråkigt att behöva bråka.

ska slänga mig på mallas säng nu.
åh, förresten har ni sett klovn? som går å tv4 komedi?
haha så jävla skön kille den där frank.

seeyaah, don't wanna be yaaah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0