bara 14 dagar kvar...

tills syster emma kliver in genom dörren, med sig har hon brorsan och hans nya kvinna!
men det är också bara 14 dagar kvar tills hjärtat åker till österrike, blää. kommer sakna dig massor!♥

gjorde ett litet försök i att bada katten, det gick bra i vattnet, där satt han och filosoferade.
men när jag skulle torka han så for han iväg som ett skott, ner i kattsanden och rullade runt.
synd för oss att vi köpt kattsand som blir till bollar när de blir blött, så rocky var en enda stor boll.
fick bada om honom, hålla fast honom och kamma bort all sand, det var inte lätt!

har just städat, känns som om jag ska svimma, har bara ätit en macka idag.
ska snart käka middag. korv, bacon, köttbullar och makaroner.
mums.

hjärtat ska jobba natten så jag ska snika mig en plats hos mallamus.
sova med hon och rocky, han är så söt när han ska somna, då vill han ligga vid halsen eller nacken på mig.
synd bara att jag känner av lite av katten, men jag får käka medecin,
för katten stannar!

nåväl, nu ska jag äta!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0