blogg = ego??

satt och funderade lite ikväll på det här med att blogga.
vissa bloggar ju om mode, skönhet, hälsa och massa annat.
medan vissa bloggar om sina liv.
tror ni att ni är så speciella att alla vill läsa om erat liv? vad ni har gjort heela dagen lång?
vad som händer till helgen och vilken fest alla ska gå på?
jag vet ju att mitt liv är speciellt, alla bryr sig om vad jag skriver, för att jag gör det så jävla bra.
jag är en intressant människa med få frågor men med många svar.
självgod som fan också, här i livet måste man tydligen ta för sig, annars blir man utan.
och respekt är ingenting man förtjänar, det är något man tar.
oavsett var dina päron lärt dig.

nåväl, slut snackat. här kommer en bild på rocky.
lite slö, men väldigt gó.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0