rajtantaaa.

känns som om det var ett tag sen man bloggade.
allt har varit så upp och ned vänt sen vi fick hem rocky.
man bryr sig inte om alldagliga saker, man ser bara till att han har det bra.
för någon kväll sedan så låg han och sov vid min hals, han slickade och spann.
så jäkla söt alltså, hans hela namn ska nog vara rocky (för att han rockar), malte (efter farfar), wårell (eftersom vi är ett sådant vackert släkte!)

han har sovit mest hela dagen, busungarna william och max kom en sväng och wille
vill ju så gärna leka, men rocky blev för rädd och for och gömde sig, sen tog det ett tag
innan han lät någon få komma fram.
men även om bara rocky är ca 3 månader så är han väldigt lugn med barn, william bar upp honom och katten bara hängde från hans famn, aldrig att han skulle klösas eller bitas.
han har bitit och klöst mig, men de är för att jag busar med honom, och han naffsar mest. gör inte ens ont.

så nu är rocky pigg och allert, klockan är 23.41 och han busar med garnnystan och bjäller bollar.
ska gå och busa upp honom rejält så han kan sova lite inatt så vi slipper jamande utanför dörren ^^

ah, and btw rocky slet sönder en frans gardin och leker ofta med köksgardinerna,
vet ni vad pappa sa? "ja, men han är bara en unge" men jävlar om jag sätter besticken i fel låda, då tar de hus i helvetet.
han är som lite små rolig, farsgubben.

nu ska jag gå in till köket, mamma står och lagar pajer, (ni vet ju hur hon är, hon kan stå hur länge som helst vid spisen)
oså ser jag på britney :"for the record"
säger bara en sak "go brittan, go brittan"

tjofräs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0