Godjul!

ja.. fast vart är julkänslan? någon mer än jag som tycker att den 24/12 bara är en helt vanlig dag?'nåväl, alla börjar väl droppa in vid 12-13 tiden,så innan dess ska jag vara färdig. känns rätt onödigt att sminka sig när jag ska ha tomtemasken på mig, kommer bli döövarmt, menmen får väl bättra på sminket efteråt.
ska ju trots allt se kalle och äta först.

mallamus ska ha sitt eget julbort.
pommesfritt, orientdressing och köpes köttbullar.
haha gott, fast jag vill också ha pommesfritt.

rocky har dessutom bitit av termometer sladden, varit lite busig inatt kanske?

men de är nog det enda han har haft sönder.. förutom väggen intill toaletten då.

han tycker tydligen om cement.

nu är det jul igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0