gott nytt år.

ja, och inte blir det att fira in det nya året med hjärtat.
han åkte till österrike imorse, fy... 2 veckor, och jag saknar dig redan, kan du fatta?
så jag har dränkt mina sorger i kladdmuffins och cola.

snart ska vi vandra, ut i orkanen till momma och dricka vin, rocky ska också med.
syster emma anlände igår vid 02 tiden, alla satt uppe som tända ljus och väntade.
fick träffa bror en snabbis och hans nya tjej katty, sööööt. men kan knappt någon svenska,
hon är från spaninen eller nå. colombia kanske de var.

så nu när emma är hemma är de liv i luckan igen,
men hon ska tydligen slagga med malla så jag får sova själver, nåja.
kan ju också vara skönt, eller så inte.

nu ska jag kladda på lite smink och sen är jag fitforfight.

gott nytt år på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0