idol mys.

fredagen började INTE så bra, var grymt jävla förbannad. fattar bara inte hur du kan bete dig sådär, har du inget jävla hjärta? åt helvete med såna som dig. usch!

men dagen gick och de blev kväll, då fick vi fin besök av systrarna fågelqvist och deras mamma kajsavarg.
såg på idol, myste med tända ljus och ostbricka i vardagsrummet.
kevin vann, oväntat? nej. men bra, han är otroligt duktig, och vilken karisma!

efter idol spelade jag och erika skip-bo, hon vann, spöade både mig och hjärtat.
men vi lät henne vinna egentligen (säger vi), hon var ju sjuk..

och grattis emilia till lägenheten!, fan vad kul, det här behöver du verkligen.
då ska jag komma och mysa med dig.

well, de var fredagen gott folk.




Kommentarer
Postat av: Erica

Jag är ju kung i skipbo! ;D

Operarar mig imorgon, just so you know.

Wish me luck :)

2008-12-14 @ 19:39:56
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0