plankstek.

ja, hjärtat hann bara innanför dörren så började han laga mat,
det blir plankstek, premiären!
ska nog bli gott. :)

katten har varit som ett klister på mig, jag är ju "mat-mor" ^^
och igår när jag tömte kattlådan så satt han sig och bajsa.
då fick de vara nog, då lämnade jag honom där ifred.

men så fort jag lämnar ett rum och går i något annat rum så är han bakom mig.
han ska tillochmed mig in på toaletten, och med hans ögon kan man inte säga nej.
dessvärre är han ju busig, han har tuggat på ljusen i köket, ätit mammas aloevera blomma och haft sönder
hjärtats tofflor, plus att han gnager på väggen och biter sönder sladdar.
men de är sånt man får räkna med, han är ju bara en kattunge.
fast mig är den enda han har bitit, men de är väl för att jag leker med händerna.
men han slickar alltid på mig efteråt så att jag ska visa att det är ok.

men visst är han underbar?

har färgat håret svart igen också, men inte hunnit ta bilder.
fast lite missnöjd blev jag, för de kom massa kladd utanför
så jag hade ett svartöra plus att jag var svart i pannan, så de såg ut som om jag hade peruk.
nåväl, nu är de borta iaf, eller så gott som.

nu ska jag spela lite innan maten, sen blir de en lång och varm dusch med hjärtat och sen kanske en film och lite mys?
hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0