tidsfördriv.

FÖDD? Den 22 juni 1988
DITT LIV MED ETT ORD? skönt
VAD VAR DET SENASTE DU ÅT? en kaka
VAR DET GOTT? så glupsk som jag är så, ja.
HAR DU STULIT NÅGOT I DITT LIV? ja, men de var förr.
VEM ÄR DU KÄR I? min pojkvän/sambo
VAR HAR DU DIN DATOR? har ingen egen, så jag snor mallas.
LIRAR DU CS? nej.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON? möte på arbetsförmedlingen.
VAR SKA DIN DRÖMKÅK VA PLACERAD? någonstans utomlands, kanske maldiverna?
ÅRETS HÖJDPUNKT SOM KOMMER ELLER VARIT? den 10/3.
EN LÅT? rufus wainwright - haleluja
VAD GJORDE DU IGÅRKVÄLL? bakade.
VAD VILL DU HELST HA NU? VÅR!
ÄR DET MÅNGA SOM ALLTID LÄSER DIN BLOOGG PÅ INTERNET? don't know, don't care.
HAR DU RAKAT DINA BEN NÅNGÅNG? jo, men de var längesen sist.
ÄR DU FRISKIS ELLER LATMASK? latmask.
VILKA ÄR DINA FAVORITKLÄDER? leggins och en oversize t-shirt.
VILKA ÄR DITT FAVORIT-PAR SKOR? mina rosa stickade skor.
ANVÄNDER DU LÄPPSYL? det händer väl.
VEM ÄR LÄSKIG? oj, svårfråga.
GILLAR DU ATT BADA? jadå, om det är tillsammans med hjärtat.
VEM ÄR SNYGGSNYGG? dregen
NÄR KLIPPTE DU DIG SENAST? kanske 3 veckor sedan, själv, blev katastrof.
HAR DU LUGG? nej, och saknar det inte.
SAKER DU MÅSTE TÄNKA PÅ? att inte brusa upp så lätt, tygla mina monster.
GILLAR DU SPORT? nej.
VILL DU HA BARN? ja, som det känns nu iaf.
LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? njae, inte speciellt.
ÄR DU STOLT ÖVER DITT LIV? ja.
GILLAR DU DIN MAMMA? älskar min mamma.
VARFÖR? för att hon satte mig till världen.
HUR ÄR DIN RELATION TILL DINA SYSKON? jätte bra, kunde nog inte ha vart bättre.
UPPFYLLER DIN PAPPA DE MANLIGA IDEALEN? haha, nästa fråga?
TYCKER DU OM ATT LAGA MAT? nej, verkligen inte.
VAD LAGAR DU HELST? sesam nuggets och snabbmakaroner. 
VAD ANSER DU OM YOKO ONO? hon ser rätt grym ut.
VAD ANSER DU OM GIFTERMÅL? svammel, man kan lika gärna strunta i det.
VAR DRICKER DU BILLIG ÖL? dricker inte öl
KATT ELLER HUNDMÄNNISKA? egentligen hund, men rocky är min ögonsten.
HAR DU NÅGONSIN FÅTT DITT HJÄRTA KROSSAT? ja, många gånger.
HAR DU NÅGONSIN KROSSAT ETT HJÄRTA? det har hänt.

snodde den av mitt guldhjärta Erika, hoppas det inte gjorde nå (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0