dagens händelser.


william och max



ja, dagen har väl inte varit sådär jätte händelserik.
var till hertsön en sväng och hälsade på syster, fick en bamsekram av william när jag smög mig på honom.
han har börjat på sitt nya dagis nu och trivs jätte bra där.
sen lekte vi spindelmannen och han kunde jätte coola moves (;
jag var en flicka som behövde hjälp och han var spindelmannen,
så jag levde mig in i rollen och jag ropade "hjälp mig spindelmannen"
så kom han mot mig och såg sådär jätte nonchalant ut och sa "va e de?"
förjävla söt unge.
och jag fick mata max, jäkla glupsk unge dedär.
och när han såg alla oss andra käka muffins så började underläppen darra på honom,
och sen bröt han ut i tårar. lill vännen, men snart får han prova äta lite fastare föda.

for till dollarstore efter hertsön, köpte en kattlåda, kattborste, kattskopa, godis och rollisar,
de lär behövas när de kommer vara katthår på de mesta här hos oss.

efter de bar de hemmåt, där väntade mitt hjärta, han sjukskrev sig idag för han mådde inte alls bra.
och de var ju precis rätt tillfälle också, för igår kom lilla s hem med ett paket till stora S, en doktor väska.
så vad säger du gubben, ska vi leka doktor??

ja, nu ska jag snart dra en dammsugare i vardagsrummet, sen hoppa i en varm dusch.
har tvättstuga med momme imorn. då är de bäst att vara pigg och allert, för hon är inte den som ligger på slösidan.

taack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0