en gottegris?

igår kväll innan vi hade börjat spela monopol så låg jag och hjärtat i sängen, åt maltesers och kollade på 2½ män.
så rörde han på sig och så for alla malterers kulor ut i sängen, men no big deal, det var ju bara att plocka upp dom.
så imorse vaknade jag, då hade jag choklad i hela sängen och det låg två kulor där och mös!
fy bubblan alltså, två kulor åt helvete.

nåväl, nu är klockan 19.14 och jag ska snart gå och renbädda.
kan behövas...

imorn ringer läkaren, så jag ska upp tidigt även imorn.
sen kommer syster elin med pojkarna, sen far vi till hertsön.
jag har tänkt att spendera helgen där.
hjärtat ska ändå till kalix.. miss you.

jo, köpte ett katthalsband idag, till rocky.
det är svart med silvriga tassar på, han kommer vara "koolaste katten i stan".

nä, nu ska jag gå och göra någon nytta.

tjing!

ξ ♥ ∫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0