härliga hertsön!

sitter hos syster Elin nu, william har åkt bort med farmor och farfar, dom skulle på skylt söndagen.
gud så söt han är! imorse när jag fortfarande låg och sov så kom han och tände den lilla granen i hans rum och sa "jag ska ligga med dig", kan ju tolkas fel, men han är bara 3 år så jag förstod vad han menade ^^

snart bär det hemmåt, ska ringa pappsen och fråga om skjuts,
lilla s kommer från sin mamma idag vid 4 tiden och hjärtat tar 14.55 bussen från kalix.
sen ska han ju dock fara till jobbet kl 5.
men vi hinner mysa på kvällen.

köpte en tröja igå, strl xs. and guess what?
jag kan ha den (;

nä, ska man gå och väcka max så man får mysa lite med honom??
jo, jag tror jag gör så.

tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0