honey, they don't call it a job for nothing.

idag hade man tvättstuga med momme, så jag gick över till dem och fick mig lite fika,
satt och pratade om allt mellan himmel och jord.
moffa däremot satt och sov i soffan, sötgubbe.

tvättstugan gick ju rätt fort, så efter de så bar de hemmåt.
städade rummet, det behövdes kan jag säga.
och vad gjorde jag efter de?
ja, såklart la jag mig i sängen, läste på min bok.
"mördare utan ansikte" av henning mankell.
såå bra, en riktig nagelbitare.

blev så glad över att prata med dig idag J.
du betyder väldigt mycket för mig.
och jag måste bli bättre på att hälsa på dig!
kanske jag ska slänga iväg ett sms och höra vad du gör imorn?
men fredagar passade ju inte dig sådär jätte bra, men jag kan ju höra iaf.

älsklingen sitter och spelar monopol med syster M.
mamma bakar pajer, de blir lövbiffspaj och vegitarisk.
mums. mammas pajer är bäst.

funderar på att lägga mig och läsa, men då är jag ju så osocial.
så jag får väl sitta här och döda tiden.

nåväl, tack för mig!




Kommentarer
Postat av: biggan

ja mammas pajer är bäst (;

2008-11-21 @ 09:12:56
URL: http://birgittalehtonen.blogg.se/
Postat av: Julle

Men gumman, vad söt du är. Vart ju nästan tårögd!

Hahah, du menar väl mej? =(

Klart du betyder mkt för mej med. Å e de nåt så vet du att jag alltid kommer ställa upp för dej i vått o torrt. Om jag nu inte ligger på BB,men jag lovar du ska få videosamtal med moderkakan.

2008-11-21 @ 10:32:34
URL: http://jecamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0