idol, kyssar och saknad.

fick ett samtal för ca en timme sedan, hjärtat ska jobba natt.
typiskt, jag hatar att sova utan honom.
så jag ska våldgästa hos syster M inatt.
gick in på lilltoaletten och en våg av lugn sköljde över mig.
det luktade hans deo, "dark temptation"
och plötsligt insåg jag hur mycket jag saknar honom.
ändå har vi bara varit ifrån varann sen 5 tiden.
hur ska jag klara mig utan honom på självaste nyårsafton?
ingen att kyssa när det nya året ska infiras.

jag har ju katten då, men jag vet inte om han är så bra på att kyssas?
och jag ska nog ändå fira nyår på hertsön med syster E och co.
kan bli trevligt.

jaha, så var de ju idol också,
jag ska nog inte yttra mig om det eftersom jag är inte en sån som
orkar sitta och rösta på dom,
men det var fel att anna åkte ut, johan ska åka.
han är ändå ingen idol.
han är bara en söt blonderad kille som kan förstöra låtar med att skrika ut dom.

nåväl, nu blir det nog att läsa lite aftonbladet, spela sen lägga mig och läsa boken.
såå spännande!!

tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0