Never mind what haters say, ignore them 'til they fade away

ζ Erika, jag hoppas att lite av de vi pratade om igår kväll fastnade.
sure, det är ditt liv. men kasta inte bort de på någon som inte förtjänar det.
jag älskar dig lilla syster, glöm aldrig det. ζ

nu har hjärtat åkt till kalix, följde med honom till bussen.
saknar dig redan. ♥

ska slänga mig på sängen ett tag innan middagen, sen packa.
systers sambo kommer vid 6 tiden och hämtar oss, så far vi till hertsön.
blir mys, skotta snö och bygga snökojor.
så täckbyxorna ska definitivt med!

ska måla naglarna också, rosa får det bli.
oså ska jag sätta nagelstenar på.
ska ha safet på vänstra och erica på högra.
fattar ni? säkert inte..

jo...

tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jo absolut, det fastnade och jag lyssnar såklart på er. Men det är bara så svårt att det det stora steget, även fast jag vet att det är det bästa.

Men tack så jätte mycket, är glad att jag har er.

Älskar dig också, big sis :) ♥

2008-11-28 @ 15:07:02
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0