vart tar all tid vägen?

är de inte märkligt hur snabbt tiden går??
jag tyckte nyss att de var max föddes, och han är redan snart 4 månader.
nyss var de ju varmt och sol som sken, man svettades och bad till gud om att få snö, och nu när snön är kommen..
ja, då längtar man tillbaka till värmen, vissa av oss är då aldrig nöjda. jag är en av dom.
jag letar fel i allt, jag ser allt från den mörka sidan. nå nästan, jag har blivit bättre.
jag börjar bli mer och mer positiv, men de var jag inte förut.
men de är klart, har du hela världen emot dig så kanske de är svårt att dra på smilbanden.

nåja, allt har varit i sin vanliga ordning.
längtar tills bebisen kommer, inte min då.
jag har väl inget i magen.. eller?

visst, jag mår illa, har gått upp i vikt, humöret pendlar som en bergochdalbana
och jag svimmade på toaletten för ett tag sen. men sånt är väl fullt normalt?

haha.

tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0