Analröret??

Igår kom syster Emma på besök från Göteborg, huuur mys som helst att ha dig tillbaka!
Och det är alltid så, när Emma kommer till Luleå så sliter alla i henne. spelar ingen roll om hon bara är här 3 dagar, hennes mobil ringer heela tiden. Men vi familjen paxar henne alltid den första kvällen, och då hade vi bokat in en vinkväll med mormor och morfar, så vi for dit, drack vin, skrattade (mycket) för min morfar är inte som alla andras, han är den stiligaste mannen i kvarteret, och roligaste!
Men det blev ju inte enbart vin, utan vi åt lite kräftor också (jag vet, kräftskivorna har varit och farit). och som alltid är Emma alltid petnoga med vad hon äter, så när hon hade tagit bort allt "bajs" som hon kallade det så stoppade hon kräftstjärten i munnen. sen skalade jag en kräfta och tog bort allt "bajs" men då sa Emma "fanns de bajs där också?? men då har jag ätit BAAJS!" och då säger morfar "åt du analröret?!!"
ehm, analröret?...
nåväl, det var iallafall hysteriskt roligt.
jag drack en vinare, mådde inte sådär jätte bra, utan blev lite rund om fötterna.
då var det dags att nanna kudden.

men det var en härlig kväll, hoppas att ni andra tyckte det med.

tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0