när allt kommer omkring..

här sitter jag, klockan är 16:54 och det är en lördag, lilla famljen ska ha myskväll kväll.
vi har hyrt alvin och gänget som vi ska se, så blir de fruktsallad och sprut grädde.
mums.
känner mig lite som en slöis, vi skulle egentligen ha ätit skinkstek och druckit ett glas (eller två)
rött vin, men det blev film och mys istället, ligga i sängen alla tre och bara mysa.
jag känner mig faktiskt väldigt mogen, jag har inget behov av att festa varje helg.
det är super skönt att bara gå omkring i mjukisbyxor och smutsigt hår.
bara ligga i sängen och svulla och titta på en film.
fast mogen är väl det sista jag är, jag är så fjantig att jag blir stolt över mig själv, haha.

nåväl, nu ska jag och lilla s börja med fruktsallad, det blir ananas, banan, äpple, päron och vindruvor.

tack för mig och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0