en hjälpande hand.

varför är det så att när man får sova huuur länge som helst så vaknar man före ottan?
hm, tur att bredbandet kom igår, då kan man ju försöka roa sig på internet ist.
låg väl och läste ca 30 min i morse i hopp om att somna om, men icket.
det var helt omöjligt. så nu sitter man här, i min(våran) nya divansoffa och myser,
jag slänger då och då en blick över hjärtat mitt som sover så lugnt.
my baby..

igår kom biggan hit, som en räddande ängel.
hon pushade mig till att orka ta tag i det sista,
tack vännen.
nu ska vi bara shoppa lite gardiner till vardagsrummet, köpa nya mattor, köpa en vardagsrums lampa.
och skärma av lite.o ja, hänga upp lite tavlor också.
sen är det nog fit for fight? lovely.

kanske mallamus och biggelibiggs kommer över en sväng idag?
jag och hjärtat ska iallafall bara vara hemma, en sån där slödag ska vi köra.
där inga måsten finns och man får strosa runt lite hur man vill ^^
mojsigt.

nu ska jag kika runt på lite kläder.
vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0