freedom.

nu har jag äntligen fått min frihet,
jag och min sambo + dotter har flyttat!
havsutsikt, fridfullhet och lite liknelse av en stuga.
där bor vi, vi börjar om på nytt, på ruta ett.
och jag stormtrivs.

tänkte ta upp bloggen igen.
har för tillfället inget internet, men de kommer igång om några dagar.
så jag far till M-udden ibland och passar då på att mallamus dator ^^
ska på KBT möte kl.15.00
sen är det bara sätta sig på bussen och åka hem.
vi ska väl ha middag på bordet idag också? :)

tänkte att jag ska smita in på smejdan på vägen hem och fönstershoppa lite.
bara gå i sin egna värld ett tag.

nu ska jag mysa lite med rocky, han ser man ju inte så ofta,
eller? haha...

morfar, krya på dig. jag tänker på dig*

heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0