jag har blivit totalt förälskad.

i beyonce!
hon är ingen som jag har haft överst på "tycka-om-listan"
men hennes "nya" låtar som; scared of lonely, halo, broken hearted girl m.m.
dom är helt underbara. nu kan jag inte få nog av henne, vilken jävla tönt jag är :D

idag har jag varit riktigt duktig, har handlat med älsklingen, sen har jag städat köket + vardagsrummet.
imorn tänkte jag baka, vet bara inte vad. kanske dumlemuffinsarna? we´ll see.
ska först och främst ut och leta löv och pinnar med lilla S, så vi kan vår-pyssla lite :)

♥btw, pappa är helt återställd nu.
och det finns inga ord i världen som kan förklara tacksamheten för det,
den här gången trodde jag att det var kört, och jag var inte ens där.
allt jag tittade på under bilresan hem var kortet när du skrattar,
och när jag tittar på dig nu, så skrattar du. och det är fruktansvärt skönt att se och höra♥

nu ska jag mysa ner mig i soffan med min godispåse.
vi syns kanske imorn? :)

hejdå på er.


Kommentarer
Postat av: Erica

Du har väl inte glömt att jag ska se beyonce 13 maj erica? ;) haha. Nu är du allt lite avis, hihiih.



Vad kul att höra att han är helt återställd :)





love you

2009-04-25 @ 10:03:02
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0