vad händer i våra länder?

konstig det här med svininfluensan, blir smått skrajsen.
kan bero på att jag är hypokondriker (stava?)
eller så är jag bara blåögd.
men 149 st har dött, och dom vet ännu inte hur sjuk man kan bli,
det kan ju inte vara värre än att dö?

haha läste just en dum kommentar på www.aftonbladet.se om just svininfluensan, och att den kommer från mexico.
"jag drack mexicansk tequila i fredags, bör jag vara orolig?"
var väl menat som ett skämmt, och det är väl endast jag som tyckte det var roligt

nu ska jag byta till pjamas, borsta tänderna och hoppa i säng.
ska upp kl 06.00 imorn, lilla S ska ju till skolan så det är bara gilla läget och kliva upp.

på återseende mina vänner.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: julle

hahahahah, tom jag tyckte de var roligt. så vad händer hos er då? mötte sarsa på utanför dagge imorse, såg ut o frysa o smått lessen? frågade henne ved det var o hon sa att hon saknat mej o manda/theo massor. e iaf bjuden på 3års kalas på torsdag kl två. vet ej om hon sa nåt

2009-04-29 @ 00:18:04
URL: http://jecamanda.blogg.se/
Postat av: julle

hahahahah, tom jag tyckte de var roligt. så vad händer hos er då? mötte sarsa på utanför dagge imorse, såg ut o frysa o smått lessen? frågade henne ved det var o hon sa att hon saknat mej o manda/theo massor. e iaf bjuden på 3års kalas på torsdag kl två. vet ej om hon sa nåt

2009-04-29 @ 00:18:05
URL: http://jecamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska inte safet komma?

2009-04-29 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0