vem är ni?

som tittar in på min blogg? blir lite nyfiken bara, men släng iväg en kommentar nästa gång.
jag är inte så farlig, tror jag ^^.

idag blev det att impuls shoppa, så vi (familjen) tog bussen in till stan och shoppade loss.
köpte dock ingenting till mig, men det vill jag ta i lugn och ro.
vill ha ett par chinos, nya skor (har äntligen slutat använda mina skabbiga rosa uggs)
MEN jag ska ha ett par nya, jajomen. men i en annan färg.
ska även köpa vanliga skor, och kanske gladiator sandaler? eller ett par hoochie mama skor? haha.

men vi köpte iallafall 2 tröjor och 1 par jeans till lilla S.
så hon var nöjd.

sen begav vi oss hem, lagade middag, myste framför tvn och såg robinsson.
HEJA JARMO!

nu ska jag se lite mer på tv. sen blir det kväll för mig.

hejdå på er.

Kommentarer
Postat av: ♣ Sussi - En galen norrbottning ♣

Hejsan tjejen :) DU får gärna maila mig ang foto :) Gillar inte att snacka sånt så alla kanske :)



[email protected]



Jag har frågestund i bloggen, så passa på att gå in och ställ nån knepig fråga :)

2009-04-27 @ 20:15:26
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0