en helt vanlig onsdag.

men ändå så har jag massor av fjärilar i magen?
skumt.

så jäkla kul att träffa dig i söndags, har längtat efter dig:).
vi hann med rätt mycket på bara nån timme? massa åska och regn, och där stod vi i en tunnel.
haha, lite komiskt.
kommer du i helgen?

nu håller jag på att städa mitt rum,
målningen är äntligen färdigt! guud så skönt.
skulle ha en svart vägg också, men ångrade mig.
jag ska ha schabloner där ist. de blir snyggt! :)

var ute på en promenad idag också,
heelt slut. fast grymt skönt!

nu är de bara träningen som ska komma igång så är allt perfekt! :)

tack J gumman för att du finns :) ta med dig kidsen och kom!

pusspånosen!

Kommentarer
Postat av: J

Hade slut cash på mobben,så har ej kunnat svara. De hade vart jättetrevligt komma förbi i morse, men jag vart lat med tanke på vädret(spöregn)

Kul o se att du mår bättre. Ska vi börja träna? Kramelikram*

2009-08-12 @ 22:34:21
Postat av: erica

jaa.vi börjar träna, fan vad kul! :)

kramkram

2009-08-12 @ 23:37:16
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej Erica! Hoppas allt är bra med dig :) vi måste ses någon dag tycker jag. Sköt om dig, kram!

2009-08-13 @ 18:51:45
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0