ha! fuckface.

hade vin kväll igår, med flisan och E,
inne i stan, hur kunde tiden gå så snabbt?
blev lite rund under fötterna,när dagen blev till natt så tog vi taxi till statoil
och självklart fick man med sig en french hotdog hem!
gick från statoil med flisa och theka, thank god att jag inte tog high heelsen!
sen pratade jag i telefonen den sista biten hem, my love! :)
hör och häpna, när jag kom innanför dörren var de inte som om jag svept 2 vinflaskor, snarare 3 st.
gick och la mig snurrig, och vaknade upp med världens största leendet idag, tack E!

så nu är man lite trashig, ska hoppa in i duschen och bli som folk..
sen bär de av till mormor, hon vill ha sina ögonbryn plockade :).

och jo.. det är konstigt hur min statistik bara höjs hela tiden, finns de någon snooker?
säkerligen, and you know what? me don't care, fuckface.

ha en härlig onsdag! i know i will!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0