alla hjärtans dag.

vem mer än jag har den rubriken idag??

över förväntningarna har den här dagen varit!
det började ju redan igår, då fick jag en present av hjärtat.
en tavla om kärlek, älskar dig*
och sen bjöd han ut mig på waldorf.
vi båda blev tyvärr sjuka men kände att vi var tvugna att komma ut (:
vi tog varsin panodil så for vi,
förrätten blev vitlöksbröd och pekingsoppa.
och varmrätten blev friterad kyckling med vitlöks och tomat sås.
otroligt gott!
tog taxi hem, och sen dess har vi bara myst.
har just spelat klart "finns i påsen" :D

jag och hjärtat vann 2 ggr ;)
nu ska vi snart gå och nanna kudden, bara hålla om varann och
ha det bra :)

skriver en annan gång!

tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0