äntligen!!

åh, snart.. hoppas allt går vägen, jag har längtat så himla länge efter det här!
vill inte säga än vad det rör sig om ifall det skulle strula till sig.
men imorgon kanske? eller en vecka? ni får hålla er, likaså jag.
för jag är väldigt bra på att berätta allt för alla.
i don't keep secrets ;)

älsklingen gjorde pasta idag till middag, den är helt fantastisk.
skulle kunna äta den 7 dagar i veckan.
och det kommer lite minnen tillbaka när han gör den pastan,
för kommer du ihåg hjärtat, att det var det vi åt på våran första dejt?
(bäst för dig att du kommer ihåg)
;)

så blir det tandläkaren imorn också, kul i rutan.
men jag måste dit, efter jag börjat äta min antidepp medecin
så är mina tänder inte i bästa skick!
men det kunde ju inte läkaren ha fått ur sig när jag började med den.
nää, det fick man höra på apoteket ?!
skitsamma, jag tycker om att fara till tandläkaren,
det är en lugn atmosfär där ^^ synd bara att det kostar.
men hjärtat jobbar, jag slösar.
haha känns ungefär så. för jag är inte sådär jätte ekonomisk.
och tror alltid att jag har 25 000 på kontot, vilket jag inte har.
så råna mig inte, snälla.

hah.. ska gå och röka nu,
sen läsa lite ur min nya bok.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: julle

De låter nice!



Vi tar en dag då de inte e så kallt ute. Blir ju att ta med hela familjen you know!



Nu e jag 2 barns mor=))

2009-02-06 @ 00:07:11
URL: http://jecamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0