en lång promenad.

vaknade 06.30 var lite tjaffs på morgonen om påklädning men det gick med lite finess ;)
älsklingen for och jobbade kl 09.00 och då bestämde jag och mallamus att vi skulle pröva gå till dollarstore.
eftersom att jag inte gått dit tidigare (efter paniken kom) så har jag inte vågat ta mig dit.
men det gick som en dans! vi promenerade till dollarstore, hängde på låset.
gick 3 varv inne i affären, får ju inte missa nå! sen tog vi skokanonen och barnenshus.
gick vidare till elgiganten, hände en liten olycka så vårat nya trådlösa internet är trasigt, hann väl ha den i 3 dagar?
jaja, men elgiganten hade inget, så vi gick till expert, men dom hade slut.. typiskt.
då tog vi oss en lunch på max, jag åt en greenburgare. fy vad gott det var!
massor med majs, ärtor och morötter i!
men efter de mina vänner, var jag, Erica helt slut.
mina ben värker fortfarande men snart ska jag gå och sova.
blir en lång dag imorn med.
ska ta bussen till storheden med mallamus, gå på alla affärer, köpa massa saker.
sen hem, hem till sängen, vila fötterna.
sen kommer lilla vännen hem från skolan (basketen)
då ska vi pyssla färdigt, hennes dockskåp håller på rustas upp, kan behövas efter 8 års slitage ;)

oj, vad mycket text..
men ni är väl läskunniga?

kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul med shoppingdag :)

2009-02-04 @ 15:28:28
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0