influensan...

känns som om jag har bloggtorka
men orkar inte riktigt engagera mig.

influensan vill inte släppa, när man tror att man känner sig bättre så slår den till igen.
it sucks.

annars är allt som vanligt, upp och ner.
går igenom en period just nu som är väldigt stressig,
vill bara att allt ska ordna sig så det blir bra, orkar inte vara orolig hela tiden.

kärleken går som på räls.
snart 2 år, vart tar tiden vägen?
är glad att ni finns (S&s)
ni sätter guldkant på vardagen!

har inte hört nå än om praktiken, och tur är väl det.
ska först på studiebesök, sen blir det jobb.
men får gärna bli frisk först?

åh älsklingen har köpt en skit snygg divan soffa,
såå skön!...
många film kvällar nu, hjärtat?

ischias nerven har spökat idag, ser ut som ett mongo när jag går.
men det kanske blir bättre imorn?
då blir det kanske stan, vill dit. nu var det ett tag sen man bara kom ut.
tog en fika och sånt.

nu ska jag däremot mysa ner mig undertäcket!

hejsvej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0