ljuva helg.

ja, jag är ledig dygnet runt, alla dar i veckan.
men jag tycker ändå att det är någonting speciellt med helgerna.
då kan man mysa, ligga i pjamas hela dagen utan att ha dåligt samvete.
på vardagarna har man ju sina sysslor, man städar, handlar osv.
men denna helg ska jag faktiskt städa, ska hänga ut sängkläderna, och byta dom,
ska skura och dammsuga rummet. för det ser förjävligt ut där, igen.
men jag är en slarvmaja, jag kan inte hålla ordning, så därför får jag stöka huuur mycket jag vill,
bara jag städar när jag tycker att det börjar se för stökigt ut ^^

var hos tandläkaren igår.. var väl inte sådär jätte goda nyheter.
menmen, har mycket med min anti depp. medecin att göra.
nåja.

nu har jag nyss varit på systemet åt pappa.
ska lägga mig en stund och se tv med mallamus.
sen städa.

byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0