då var det dop.

ja, nu ska max döpas, har varit uppe sedan kl 08.00 och fixat.
är mer än trött nu, ska vila i 20 min, sen kl 11.00 kommer syster med små pojkarna.
först ska vi tIll kyrkan, sen till mammas jobb och fika i festlokalen.

emma åker hem imorn med bror och katty.
blev en kort visit den här gången, hoppas bara att de inte är så länge tills vi ses igen.

har haft frossa hela natten, bara legat och skakat så jag gick väl och la mig före kl 11 tror jag.
men vaknade stup i kvarten av att jag frös. när klockan var 03.40 så gick jag upp och rökte, då stod plötsligt hela familjen
i köket, pappa trodde kl var halv 8, och emma och malin hade just kommit hem från fest.
men efter de gick det ganska bra att somna, hoppas man får mer sömn inatt.

ska lägga mig ner nu en stund.

saknar dig hjärtat *love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0