du vet väl om att du är värdefull?

snart är maten färdig, det blir tacos med naanbröd.
hemma gjorda, såsom nathalie lärt oss :)

sen blir det monopol (sverige) med kusin och syster.
och efter de? kanske en kvälls promenad med syster eller någon film.
vill så gärna se om mamma mia, fast vill samtidigt se grease, det var år sedan!
får väl se vad det blir för någe :)

imorn har jag en kund som jag ska göra fotvård på,
så får inte glömma alla saker som jag ska ha med mig.

och på fredag är det tvättstuga som gäller!
har inte mycket tvätt, men momma vill alltid tvätta när vi har tagit tvättstuga,
så vi delar på tiden.

ska gå och stressa med maten.

ciao.


Kommentarer
Postat av: Helena

hohhoo bruden, vilken tur att du länkade på Linas blogg för jag hade helt glömt denna blogg!! Dags att börja läsa! men vadå fotvård? Vad har du nu börjat pyssla med? Jag kan bli din kund!! ;D

2009-01-08 @ 00:30:21
URL: http://heenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0