en onsdag.

ja då var det onsdag, känns som om det var söndag igår?
men det var det troligtvis inte, är svårt att hålla reda på dagarna nu när man gått och blivit "hjärntvättad" som helena så fint uttryckte det, tack gumman ;)

nej seriöst, behöver inget sånt just nu.
kom med vad du vill, för mig är det tomma ord.
fast hjärntvättad sved lite *auuch*

och du såg på film sen vi var små?
och? vad ville du ha sagt med de?
vi var bra kompisar förr, men vi har aldrig varit vänner.
och nej, var inte rädd gumman, jag ska inte skjuta dig.
du lät iaf rädd på din blogg "SKJUT INTE BREVBÄRAREN!!!!"
fast du kanske menar frank? han som kommer med posten där vid 11 tiden på vardagar?
nåväl, ska inte röra någon av er, jag må vara hjärntvättad.
men inte psykiskt sjuk.

och om jag mot för allmodan skulle vara hjärntvättad så är det pga umgänget med dig.
för man vet inte riktigt vart man har dig?
men nu vet jag.

tack för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0