en uppdatering.

You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
So I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing

Now it's too late, too late to live
only heaven loves you now
So love it back for once,
just once.

love it.

hade sett framemot att pyssla med gumman idag, men hon ska till faster,
så vi kanske tar det på söndag? vi ska göra möbler till hennes petshops djur?..tror jag det heter.
är inte så insatt.
så nu ska jag bara städa hennes rum, ser ut som ett bombnedslag där inne.
hon tycker inte om att städa, så man får hjälpas åt :)

nu ska jag dock hjälpa henne att packa!

heejdå.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Härligt! :) det är sådär, opererade bort halsmandlarna i torsdags så har rätt ont i halsen.

Jo, jag flyttar imorgon och det ska bli så jävla skönt! Saknar dig med, jag ska försöka komma när jag har börjat må lite bättre om jag inte har fullt upp i lägenheten osv.. Men ni måste komma och hälsa på :)

2009-02-01 @ 11:17:04
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo, det gick bra, skönt att det är bortgjort nu iallafall. Vad brao! ;D

2009-02-01 @ 16:22:35
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0