flosso?

så jäkla less på den här förkyldningen, får man den en gång så hänger den med heela långa vintern känns det som.
man går och snörvlar i affärer och ser allmänt drogpåverkad ut.
nej usch! är trött på att vara hängig!

sen hjärtat åkte så har jag nog blivit liite slöare *fniss*
har legat i sängen i stort sett hela dagen och sov någon timme, hann man med. sen åt jag ben&jerrys (ja, jag åt upp en hel burk själv. jag tröstäter.)
jag är ett flosso...
men ganska söt ändå.

saknar hjärtat väldigt mycket, en vecka kvar, sen kommer han hem.
är dock orolig också, för det jag fick veta idag.
ta hand om dig, annar gör jag de när du kommer hem *fniss*
nej, allvarligt... var rädd om dig.

tillbaka till sängen, där rocky ligger och brer ut sig.
hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0