första dagen på det nya året.

ja, och de känns helt ok. drack kanske lite för mycket igår, men vem gjorde inte det?
var hos mormor och morfar och firade nyår, låter säkert dötrist men dom är de krut i!
jag hade iallafall trevligt!

fick reda på att båda mina bröder förlovade sig igår, grattis jonas och tobias! love you*
hoppas bara att vi hinner prata mer på dopet.

malla och emps har åkt till hertsön och ska sova där.
men jag stannade hemma, kan ju inte lämna katten, haha.
nä, men jag kände faktiskt inte för att fara någonstans.
dom två for ut igår också, vid 1 tiden, då låg jag nedbäddad.
vilken pensionär man har blivit ;)

saknar hjärtat sååå mycket, han ringde igår bara för att säga gottnytt år,
skönt att höra hans röst. saknar lilla s också, hoppas ni har de bra, om det är någon som förtänar semester
så är de ni två, älskar er mer än allt*

ska väl dra i mig lite lunch, sen had jag tänkt gå på en promenad, är så jäkla slö.
lite frisk luft hade nog gjort sitt!

god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0