fortfarande sjuk...

ja, finns de någonting tråkigare?
snorar, snörvlar och sover.
thats my life at the moment.
hoppas på att bli frisk innan helgen.
hade ju som planerat att mysa med älsklingen, riktigt ordentligt!

måste fara på stan och shoppa sen också.
underkläder, byxor och linnen.
blääh.

ska försöka sluta röka nu också.
har rökt 3½ ciggaretter idag, MYCKET DUKTIGT!!
very proud! ;) nu är jag nästan mer beroende av naturgodis.

bastade igår också, eller inte jag, jag satt i relaxen.
men bebbe, sara, mamma och agge bastade, drack öl och vin.
och där satt jag med min cola för att stilla min ömma kliande hals.
haha.

nathalie, jag saknar dig.. ska du inte flytta hem igen?


och william min sötaste lilla apa.
jag älskar dig.

tack för mig.


Kommentarer
Postat av: lulle

Men ysh o fy på dej Örch!!!!

Jag ska skvallra att du e otrogen!! Så de så

2009-01-27 @ 20:57:17
Postat av: sara :)

Va söööt bild :P AAh fan helena de kunde man inte tro.. men man ska inte bli förvånad :S Hi hi jo du så jag kommer i närheten men vio får se hur långe vi kommer bo där... de e så dyr lägenhet.. flyttar nog till sthlm i april :P ska sluta på taxi hihi.. men vi hinner åka pulka och ta en liten mjölkudden promenad :) kisses

2009-01-28 @ 07:50:59
URL: http://missara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0