fullt hus!

minst sagt, syster for till ikea och lämnade virvelvindarna här.
max gör ju inte så mycket väsen av sig, men william ska ju ha uppmärksamhet.
och det förstår man väl, han är ju 3 år, så nu springer han naken, och katten blir galen för den ser bara nå som dinglar, haha. så vi har fått vara ute, jag och malla. william skulle leta en lekplats så vi gick till ankarkronan och tillbaka, sen ville han leka på mommos gård. men det var kalltute, jag hade ingen känsel i mina tår och min haka sved och brännde.
men william tyckte att de var skönt.?!

och rocky har lyckats låsa in sig själv på toaletten,
tyckte att han var borta, men han är oftast på så konstiga platser så
man lär sig att han alltid är någonstans.
så hörde vi jamande från toaletten men den var låst.
haha stackarn.
vi fick ut honom iallafall, men han satt nog där 1½ timme innan vi märkte nå.

nu ska jag snart börja städa, ska bara låta ungarna fara hem först.
sen blir det rent hus istället!

det var nog allt för nu,
tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0