funderare.

tog mig en rejäl funderare igår,
läste igenom det senaste inlägget och insåg att jag tänker inte vara lika barnslig som du.
vill du rota i mitt privatliv så go ahead.
jag har ingenting att dölja, men börjar du fucka dig med mina nära och kära.
då tänker jag inte hålla käft längre.
så jag tänker konfrontera dig, för du borde sluta bete dig som en 12 åring och börja växa upp.

well, tänker inte haka upp mig på det nu.
dagen har annars varit rätt så bra, haft lite huvudvärk och magont.
jag gick och la mig före elva igår, så jäkla skönt att vakna utvilad.
även om jag måste ta små naps ibland ^^

bebbe har köpt b&j åt mig.
gott* ska ligga i sängen ikväll och se någon bra film.
"a walk to remember" tror jag det blir.
en riktig snyftare, men vad gör de. hormonerna är ändå upp och ner just nu.

ska hjälpa mamma med maten nu,
blir hemmagjorda fiskpinnar med hemmagjort potatismos!
och en sås såklart ^^

tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hurru gumms.. är de någon som bråkar på dig? Du är wonderbaar och ingen ska snacka om örci :P Whitlove Sara <3 pusss

2009-01-21 @ 07:14:38
URL: http://missara.blogg.se/
Postat av: sara :)

Heej igen, mjo de e oki med mig lite stressigt tillfälle i livet just nu men allt kommer att lösa sig tids nog :P hur är de me dejsan?? får ta och hitta på nått någon dag, kanske åka pulka utanför dig hihi... puss wonderbaar

2009-01-21 @ 16:46:43
URL: http://missara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0