katten är krazy.

han biter sönder mina mockasiner :(
menmen, thats life när man har en kattunge.

har varit en väldigt lugn dag, tagit en promenad med mallamus.
nu jävlar ska vi bli hälsosamma! right?
ska försöka kliva upp kl 06.00 imorn, käka frukost och ta en morgonpromenad,
sen till mommo, kolla på gamla kort och lägga lite pussel.
och fika såklart, alltid fika hos mommo ^^

grattis J till bebben!, har han mina ögon?

saknar hjärtat så otroligt mycket, han är underbar.
saknar lilla gumman också, längtar efter er! ♥

ska lägga mig nu och sova, skulle egentligen lagt mig för ca en timme sen.
men jag blev hungrig så jag stekte palt.
de var hälsosamt, huh?

godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0