planering.

ja, just nu sitter jag och mallamus och planerar inför mammas 50års fest!
mamma vill att vi ska sjunga, haha, får väl se hur de blir med det.
men vi ska iallafall vara servitriser, passa upp mamma på hennes stora dag!
så har ni några ideer så hjälp gärna till, alla förslag är välkomna!

annars har dagen varit rätt seg,
varit och promenerat en sväng med kusin och syster.
sen blev det mys med rocky, btw han släppte sig igår kväll
och jag höll tamigfan på spy.
luktade inte nybakt om man säger så.

♥ 4 dagar kvar, bejbe, sen kommer du hem till mig.
fyfan vad jag saknar dig :)
massor av kärlek till dig och gumman ♥

ska nu gå och spåna ideer med mallamus,
sen se på "the american poop movie" ?!
verkar vara en sån där dålig skit film
som man tror att man ska få skratta åt men de enda man skrattar åt är att
man orkat slösa tid att se den.
nåväl, de lär ju märkas.

ska vi ses imorn? ja de gör vi.
godnatt gott folk.


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag hjälper gärna till om det behövs, ingers 50årskalas syfta jag på :)

2009-01-12 @ 17:30:23
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: S A N N A

vilken härlig blogg du har sötnos! ^-^

2009-01-12 @ 18:10:16
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0