raseriutbrott?

hatar att ha tvättstuga för man pendlar mellan pigg och trött hela tiden.
sen är man död resten av dagen/kvällen.
så nu sitter jag här, är för trött för att göra mig nå mat, så jag väntar
på att mamma ska göra färdigt vårrullarna.
sen blir det att se lets dance!

skulle egentligen ha farit till nathalie och nasif,
men jag orkade inte, de får bli en hemmakväll!

sen ringde ju biggan också, och frågade om vi skulle ha myskväll
hos henne, men de var samma där.
jag orkar bara inte göra någonting, orkar inte ens vara social.

så nu sitter jag här på rummet, ensam.
bara tvn som gör ljud ifrån sig och det är såå skönt.

imorn ska jag däremot upp tidigt, men de är bara för att jag är en nörd.
jag ska se reprisen på klovn, för jag missar det ikväll, det är samtidigt som lets dance.
reprisen är 07.30, men man kan ju alltid somna om?
det är jag ganska bra på ^^.

och det är en sak jag måste få ur mig såhär bara.
lösa hundar, varför har ni er hund lös om ni inte har uppsikt över den?
hur kan ni släppa en hund lös som inte lyssnar?
blir fly förbannad när jag ser sånt, vilket hände idag.
jag är en sån människa som inte är rädd för hundar, i största allmänhet.
men om jag ser en lös hund, sitta på parkeringen, helt ensam, inte en käft i närheten.
och man vet att den hunden är lite instabil, då blir man ganska nervig, och när den dessutom
springer emot en, jag trodde jag skulle svimma,
och skulle den där jävla ägaren komma då, så hade han fått en jävla avhyvling.
DU KAN INTE LÄMNA HUNDEN LÖS PÅ EN PARKERING, DEN SKA VARA KOPPLAD OCH UNDER UPPSIKT.
OCH ÄR HUNDEN HELT URBALANS SÅ ÄR DE TROLIGTVIS DITT FEL SOM HUNDÄGARE,
kan du inte ta hand om en hund, så skaffa en hamster. den behöver du bara ge mat, vatten och lite rent spån ibland.

jävla skit, jag ska inte behöva vara rädd när jag är ute och ska blåsa bort några kilon för att du inte kan ta ansvar.
usch usch usch! inga julklappar till dig nästa år, asswhipe.

nä, nu ska jag mysa ner mig i sängen, vänta på vårrullarna och letsdance.

ha en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0