sjuker.

haha, pratade med pullis igår, jag sa att jag var den enda som klarat mig någorlunda bra ifrån virus.
så när jag vaknade imorse så var halsen jätte uppsvälld.
kanske borde ha sagt "peppar, peppar?"

var med älsklingen på stan, fick en klänning och en stickad kofta!
du är bäst (: och jag ääääälskar dig.

skulle egentligen ha gått på stan idag med, men han var tvungen att jobba natt igår.
och jag är sjuk, så de blir en lugn dag/kväll ikväll :)
massa mys och gos? hoppas

nu är katten trotsig, så bäst man håller koll.

ciao!

Kommentarer
Postat av: sara :)

hihi mjölkuddsvägen 143 :P så kommer närmre pulkbacken :P hihi va skoj :P hurru babe vem e de som håller på att bråka på dig? satans onödiga personer som man verkligen inte behöver i sitt liv... Du är bäst :P pözz

2009-01-27 @ 07:59:42
URL: http://missara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0